Jippi!

Ja, vi blev av med möblerna precis bara för ca 20 minuter sen, mamma kände lite separationsångest men det gick över ganska snabbt, hon sa att "det känns mycket bättre när det är så trevliga människor som får mina möbler", haha, det var lite sött faktiskt. Lite som jag är med mina godsedjur...jag vet, men alla mina "vänner" som man så fint kallade dom när man var mindre, sitter prydligt i min garderob, inget gossedjur sitter på någon annan, för när jag var i typ 12års-åldern började jag typ få för mig att de hade känslor, haha. så de sitter fortfarande där, och jag tänker aldrig slänga dom! De kommer bli mina barns gossedjur, fjant jag är x).

I dag har vi förresten 14 besökare, vilker är ganska bra med tanke på att bloggen är typ tre dagar gammal, det är vi såklart jätteglada för! En ny header är på väg också och jag borde bli klar med den under dagen :). Så snart borde bloggen vara helt färdig. Önskar dock jag kunde göra en avancerad design, men jag kanske lär mig så småningom, hoppas och drömma kan man ju göra...eller kämpa för att lära mig kanske? :P, men det vet jag inte om jag har tid med.

Jag ska äta snart jag :), har gjort en röra på creme fraiche, räkor, rödlök och dill som jag ska äta till bakad potatis och lite ruccola, mums säger jag bara! Om jag får några bilder på det kan jag ju lägga in dom här, men det kanske inte är så kul med bilder på potatis med räkröra? x).

En bild jag tog sommaren 2008. Jag längtar så jag spricker till sommaren. Speciellt när jag kollar alla somarbilder jag tog förra året, då blir längtan olidlig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh tack så mkt vad glad jag blir :) Fin bild du tagit med! Om du gillar min blogg får du gärna föja den med bloglovin :P, jag ska följa din ;)

2009-03-02 @ 12:12:05
URL: http://josephinesofia.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback