Jobb imorgon :)

Ja, nu har jag ätit lite (läs; väldigt) sen middag och nu blir det sängen snart, efter kvällspromenaden med gåbbarna ^^.
Imorgon ska jag jobba och då ska jag ta mitt första samtal i receptionen, och jag kan medge att jag är lite nervös, haha :P, men har ju syrran där, tur det :) ^^. Imorgon åker vi i alla fall bil till jobbet så imorgon går jag nog inte upp förns 06:15, sovmorgon! :D *ironi*.
Har varit dum och dålig och inet bloggat så mycket i dag, men äh, sånt är livet. Lina borde ju vägt upp det...hmm, fy på dig syrran! :P. För att försvara henne har hon faktiskt jobbat lääääänge i dag, till klockan halv nio nu på kvällen ><, illa.

Måste ligga i sängen klockan 22 om jag över huvud taget ska orka upp imorgon! :), så nu säger jag god natt och vi hörs imorgon! Har en lektion imorgon så jag jobbar tyvärr bara till klockan ett, HATAR att jag har en enda lektion på fredagar och att de lagt den på eftermiddagen, hur dom får man bli???? Jaja.

Godnatt på er :), XoXo // Emma

Fick hem dom i dag - HAPPIIIIIE! :D


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback