Jobbat hela dagen

Hej babes :)

Har jobbat hela dagen och har därför inte hunnit blogga (!). I dag har jag skött knapparna i receptionen. Med det menar jag att min syster skötte snacket och jag vidarekopplade samtalen och så, det var skitkul! Jag lärde mig systemet rätt fort så på fredag ska jag svara för första gången, så när jag kom hem satt jag och pluggade in massa nummer jag ska kunna tills på fredag :). Det går sakta men säkert framåt, men det är riktig (!) tur att jag får ha fusk-lappen framför mig när jag svarar, haha. Ska dock försöka kunna de flesta tills på fredag, så man kan få ett flyt och lära sig systemet på en djupare nivå. Det känns just nu i alla fall som att det kommer att gå riktigt bra! Det kommer också vara bra för min syster så hon kan få lite avlastning, så hon hinner göra andra saker som hon annars inte kan eller hinner när hon sitter i receptionen, så det blir nog bra. 
 
Men nog om mitt jobb, snacka om att uttråka er, haha...

Ska faktiskt laga mat nu tänkte jag, så pappa och jag kan äta när han kommer hem! Det blir lax med citronpeppar, ris och så tänkte jag ta och koka lite broccoli, det låter väl gott? Det tycker jag i alla fall :).
Vi hörs senare, ni kan ju roa er med att lyssna på denna underbara låt - den är så fin så jag fäller en tår varje gång jag lyssnar på den, älskar gitarren och refrängen ska vi inte ens snacka om, kärlek!

Howie Day - Collide


Puss! // Emma

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback