KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!!!!

Först vill jag bara säga att jag inte tror på att själen lämnar kroppen (!), men i alla fall. (onödig info men om ni ser videon förstår ni varför jag sa det där.)

Så otroligt bra video som jag fick av Erik. Jag började grina.
DENNA VIDEO INNEHÅLLER OBEHAGLIGA SCENER (säger det igen så ingen kan komma och skälla på mig sen.)

ALLA SOM KÖR UTE I TRAFIKEN BORDE SE DENNA
SKICKA DENNA LÄNK TILL ALLA NI KÄNNER SOM KÖR BIL ELLER ÄR "VUXNA" NOG ATT KOLLA PÅ DEN!

(länk; http://www.youtube.com/watch?v=bKyhc9-_OV4)



// Emma

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback