Lite foton

Oj vad jag är trött. Inte bara "hej jag är allmänt trött och seg" utan jag är verkligen helt slut! Antagligen för att jag suttit så otroligt fokuserad exakt hela dagen och snackat i telefon och verkligen fokuserat på att göra rätt, så nu är min hjärna otroligt trött och virrig. Somnade till och med på historia lektionen i dag, tog bara en powernap så jag vaknade av att jag ryckte till och sen sa jag högt "ojdå" när jag märkte hur mycket de hunnit att anteckna, haha xD, smart jag är va? Jag har en förmåga att vara inte så mycket diskret x).
Nu sitter jag här och ska göra mig iordning för sängen faktiskt :). Ska tvätta mig lite bara och sen ska jag borsta tänderna och soooooova, oj vad skönt det ska bli att få sluta ögonen och drömma sig bort :).

Tänkte att jag skulle lägga upp ett litet collage här med bilder jag tagit, kanske inte intressant, men ändå;

Oj vad jag tycker om att fota. Det finns inget bättre alltså...
(sry för dålig bildkvalitét)



Puss på fina er! // Emma

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback