Morgon!

(God) morgon!

Försov mig imorse, så nu springer jag runt här som en galning. Så egentligen fattar jag inte varför jag skriver detta eftersom jag inte har tiden till det. Har bara hunnit klä på mig och ska gå om 35 minuter. Måste hinna ut med gåbbarna, sminka mig, packa det jag ska ha med till skolan etc etc. Äta frukost hinner jag knappast, som vanligt.
Vaknade med ont i halsen igen också, och jag har superont i höften, har haft det i två dagar nu, inte skönt jag kan lova!
Hur är allt med er? =)

Får skriva senare under dagen, tror inte jag hinner i skolan, har en fullspäckad dag. Men i så fall hörs vi när jag kommer hem sent i eftermiddag =), ha en fin dag!

Puss / Emma


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback