Ögoncollage

Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu...slängde ihop ett litet collage jättesnabbt här bara för att inte inlägget ska bli tråkigt och utan bilder! :P. Alla ögon är mina och jag har själv tagit bilderna. Inget speciellt liksom, men mina ögon skiftar mellan blå/grå, blåa och gröna + att jag har lite brunt och gult i mina ögon.. jag har fem färger på mina ögon, haha :P. Jaja, här kommer collaget;





Nu ska jag gå och lägga mig! Är van vid att gå och lägga mig tidigt nu när jag jobbar, 05:45 liksom, så jag är helt död vid nio på kvällen x). Hoppas ni får sova gott i natt :), det ska jag ^^.

God natt ♥, pussar och kramar!
// Emma


Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: yes indeed!



ha en trevlig helg nu! kram

2009-03-07 @ 04:30:12
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hejsan!

Har du ett tips om någon hemsida med snygga kläder till sommaren? =)

2009-03-07 @ 09:36:46
URL: http://pernillaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad häftigt ni har fixat bloggen! =)

2009-03-07 @ 11:37:58
Postat av: ellinor

fina bilder och blogg :)

2009-03-07 @ 20:30:32
URL: http://maplerose.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback