Oj vad jag är tröttmössa

Hej guys!

Kom hem för ca två timmar sen men har inte bloggat än, inte likt mig kan jag säga...men men...så måste det ju få vara ibland. Tur att man är två som bloggar så ni slipper vara utan uppdateringe hela dagen liksom! :).
Jag jobbade 9 timmar i dag, efter det mötte jag upp syrran (som jag har denna blogg med) och vi gick och shoppade lite :P. Hon köpte ett halsband till mig hon ^^, det var jättefint! Kan visa det imorgon, just nu ramlar mina ögonlock snart ner helt x). Har också så himla ont i magen så jag håller på att dö, mår illa och känner mig frussen...buhu right?
Imorgon börjar jag egentligen halv nio, med gympa, får se om jag komer iväg på den, antagligen inte ><...inte med denna magsmärta, det går icke kan jag säga!!

Men vi hörs mer imoron babes! Jag lovar att jag ska vara mer aktiv då! :)
Puss och Kram!


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback