Om mig, Emma

Hejsan!

Nu har ju Lina berättat lite om sig själv, så jag tänkte ju då berätta lite om mig :).
Jag heter som sagt Emma, är 18 år och är en pratglad prick som älskar att fota, lyssna på musik, sjunga, kolla på film och lite sånt. Självklart älskar jag att umgås med min familj och vännerna, men det behöver jag nog egentligen inte skriva...för det gör väl alla ^^.

Det är jag och min syster som igår beslutade att vi skulle starta denna blogg, främst för att det skulle vara kul att göra något sånt tillsammans eftersom allt blir roligare om man är två, men också för att skapa en blogg som alla kan relatera till, för vi kommer skriva om allt i denna blogg! Mode, smink och tips på olika produkter, musik, film, foto, och så annat vardagligt som t.ex. vi gjort under dagen eller vad vi ska göra i helgen. Vår förhoppning är att ni ska tycka om denna blogg och komma tillbaka hit och förhoppningsvis läsa den regelbundet, för att få respons är ju hur kul som helst! Men vi är såklart glada även om vi inte får massa kommentarer, för det är ju inte det viktigaste med denna blogg. Det viktigaste är att vi får uttrycka oss på det sätt vi känner är bäst, genom text och genom det vi tycker om att hålla på med :). Och om ni gillart, är det bara en big bonus! Så, känn er inte blyga, hoppa på kommentartåget och känn er fria att tycka, tänka och fråga :).

Pussar och Kramar // Emma

Kommentarer
Postat av: Bloggpengar

Det står beskriet i bloggen hur ni ska göra :) Under rubriken (på bloggen) tjäna pengar på din blogg så står det mesta!

2009-03-01 @ 22:36:32
URL: http://bloggpengar.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej. Vad gör ni den 15 augusti? Lust att hänga med på sommarens största bloggträff i Stockholm? 100 stycken bloggare träffas för att käka, dricka, mingla...:) Inga blog-awards eller annat strunt, bara en jäkligt rolig fest. Hälften av platserna är redan fyllda, så hör av er om ni vill vara med. Meddela också om ni inte är intresserade, för jag kommer att komma tillbaka och fråga flera gånger annars....:p All info om festen finns på min blogg under kategorin Bloggträff. Hör av er vetja. :)

2009-04-04 @ 15:40:31
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback