Pluggdags?

Hejsan
!

Nu är jag hemma från jobbet igen, jag fick riktigt mycket gjort i dag samt att jag lärde mig lite om hur man gör i växeln, så denna dag var effektiv! :). Är sjukt trött så i dag blir det till att gå och lägga sig tidigt. Och då menar jag om typ tre timmar, det behöver jag verkligen...ska upp 06:45 imorgon igen!
Nu tänkte jag sätta mig och plugga med en uppgift som jag inte fattar något av. Förstår verkligen inte! Men men. Det värsta är ju att hemtentan ska vara inne på fredag och jag har inte ens börjat, haha. Jag är ju värdelös när det gäller att göra arbeten i tid. Men alltid lyckas jag lämna in i tid...fast det är ju för att jag sitter uppe hela natten då innan inlämningsdag....nämnde jag att jag är värdelös? x).

Kanske kollar på ett avsnitt utav denna underbara serie först innan plugget? ^^


// Emma

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Jag tror på att han misshanldade henne och att hon såg ut så efter misshandeln. Men många säger tat det var et PR trick + att RIhanna ska tydligen triggat honom till det.

2009-03-03 @ 19:32:30
URL: http://bengtssons.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback