Så går det när en 4:a-åring håller i kameran ;-)



Som sagt var Adam, min systerson hos Mamma. Ååå, vad söt han är. "Moster Ina, får jag låna din kamla, å ta kort?"
Det här är resultatet. Haha, lite spänande. Fingret framför linsen är ju speciellt charmigt. ;) Tycker om bilden på djuren. Hans favoritleksaker.

Vi hade det mysigt ikväll. Så underbart att få träffa mina andra diamanter, Linn och Amanda. min äldsta systers barn. Ååå, vad mysigt att få vara med dem. Är helt kär i mina systerbarn. Som en försmak på egna barn. Bara det att, som ett gamal ordvit säger: "om jag visste att barnbarn (i mitt fall systerbarn) var så underbara skulle jag ha skaffat dem först. Antar att det syftar på att man kan ha dem och lämna ifrån sig dem när man vill. Haha, lite roligt.
Nää, inga som helst planer på att skaffa barn. Dock kan jag absolut tänka in mig i bilden som kaffe latte mamma. En snygg vagn och en unge med grymt snygga kläder. :P Som ni hör på mitt resonemang är jag långt ifrån mogen att skaffa barn. (Bara 21 år ju.) 

Nu ska jag äta lite med min Jonathan. Han jobbade sent så det blir sen middag. Även om jag fick världens godaste mat hos mamma. Räkor på salladsbädd med pesto. MUMS!!!

Sov gott!!! 

// L 

Kommentarer
Postat av: J o s e p h i n e . Mitt liv som sambo!

Okej ;)

Vi hade den med engelska.

;)



ha en bra kväll.

2009-03-08 @ 00:20:35
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback