Sjuk?

Jag är jämt sjuk typ. Verkligen jätteinfektionskänslig. Och idag har jag nyst jättemycket, och nu när jag kom hem har jag frusit och nyst ännu mera, jag är lite snorig och känner mig allmänt seg och trött. Och jag sov åtta timmar i natt så jag har inte sovit för lite...men ja, jag vet inte. Får se hur det blir imorgon...ska i alla fall jobba tror jag, om det inte blir värre än såhär så ska jag upp 05:45 imorgon med...hua vad tidigt alltså. Men det gick ju bra i dag ^^, så det lär ju funka imorgon med :). Skiter i att sminka mig imorgon så jag kan sova 10 minuter extra, får sminka mig när jag kommer till jobbet i så fall, det är faktiskt inte så viktigt...?
Nej nu blir det promenad med gåbbarna sen direkt ner i sängen! Usch vad jag känner mig risig :(. Duntäcke + dunkudde + soffan = super!

Godnatt sötisar! <3

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback