Loreal Mineral Foundation och en Hoodie

DET ÄR INTE SÅ MÅNGA SOM ÄR MED I TÄVLINGEN ÄN SÅ LÄNGE, SÅ DU SOM LÄSER DETTA, VAR MED DU OCKSÅ! =)...KLICKA PÅ FLIKEN "VÅRA TÄVLINGAR!" I HEADERN SÅ HITTAR DU TILL TÄVLINGSINLÄGGET! =)


Så...

Jag har kommit fram till en sak. Jag älskar att shoppa hoodies och ziphoodies, tjocktröjor och alla annat man kan kalla dom, det är helt fantastiskt, det finns så mycket snyggt när det kommer till hoodies...I'm crazy! Haha.
Varför jag kom att tänka på detta just nu är för att jag för en stund sen kom hem från Forum. Pappa och jag var där för att gå till MediaMarkt och kolla på en mini laptop, känns som att jag skulle behöva en sån, jag menar, mer bloggande exempelvis från skolan (eftersom skolans datorer är upptagna all the time!) + att man kan ta med sig den när man reser utan att typ märka av det, viktmässigt alltså. Det skulle vara skitbra! Hittade en från ACER för ca 4000 kr, det är ju inte så jättefarligt =), med försäkring blir det runt 5300, vilket är riktigt bra!

Gick i alla fall vidare till KICKS och köpte lite puderfoundation, behövdes då min är helt slut! =). Det var REA på den också, istället för 175 var den nedsatt till 139, lyckas alltid pricka in det där, sist köpte jag till och med två stycken för att det var rea, jag dras till saker på REA...det är sant, för tröjan jag sen spontanköpte kostade 175 kr och den hade kostat 600 kr, så ja, jag blev nöjd! Kan visa er den sen =).

Har varit ute med hundarna i 20 minuter också, så nu blir det mat, dusch och sen ska jag bara njuta och kolla på One Tree Hill och kanske plugga lite, vi får se hur det blir med den saken...


Denna foundation använder jag, jättebra är den. Täcker, låter huden andas och eftersom det är mineraler kan man råka somna med det på, och huden mår lika bra ändå! Toppen =)



Puss och Kram! // Emma

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: hehe, okej, :)

Jag länkar i nästa inlägg! :)



2009-03-29 @ 17:16:43
URL: http://decevven.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback