Vad mycket musik man går miste om!

Jag tänkte bara på en sak...vad mycket musik man aldrig hört - och aldrig kommer att få höra. Tänk vad mycket olika artister, band, grupper och allt det där som det finns här ute i världen...det finns ju ingen chans att jag någonsin kommer att få höra alla låtar i världen...det finns för många och man hinner ju knappt med sitt eget liv och allt runt kring det, så hur ska man då hinna med att lyssna på all musik? Det finns säkert flera miljoner låtar jag inte hört och tiden räcker inte till för att höra de alla. Det är så tråkigt. Musikproduktionen borde stanna några månader, så man får chans att höra i alla fall 1% av all musik man inte hört...för det kommer ju ny musik från nya grupper och artister exakt hela tiden så man hinner ju bara med den nya musiken. Jag skulle vilja gräva i guldgruvan av gammal musik också...fatta, förr var musiken så himla bra! Tänk 70- 80 och 90-tals låtarna, underbar musik!

Nu babblar jag alldeles för mycket känner jag. Men jag tänkte bara på detta lite grann. Och jag tycker det är synd...vad mycket man går miste om här i livet, right?!

Puss och Kram från en grubblande Emma ^^

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback