Vill sova

God morgon på er!

Jag vaknade för 45 minuter sen, är så galet trött. Låg till klockan var 10 över sex för att jag kom inte upp!
Ska gå om 30 minuter så jag måste kuta runt som en skållad råtta som vanligt. Jag kan vara den mest morgontrötta människan på denna jord. Det är hemskt! Konstigt nog vaknade jag med en sån där nervös-känsla i magen i dag, är lite nervös för jobbet i dag faktiskt, ni vet man oroar ju sig för allt när man inte är 100% säker på det än, jag menar jag började ta samtal bara för fyra dagar sen, så det är inte så konstigt. Men jag lär mig sakta men säkert :).

Nu måste jag kila om jag ska hinna! Tror inte jag hinner blogga under dagen, kommer ha fullt upp, så vi får höras när jag kommer hem senare i eftermiddag :).

Puss och Kram // Emma

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback