090504

Godmorgon!

Har sovit så fruktansvärt dåligt i natt att jag är så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Går här som en virrpanna och hittar ingenting och vet inte vad jag ska göra. Har i alla fall lyckats klä på mig! Det är ju alltid något. Har så fruktansvärt ont i halsen och detta illamående är inte roligt kan jag säga...och så är man tvungen att pallra sig till skolan ><...jag måste verkligen det, annars tror folk att jag skolkar. Om man tänker efter så missade jag inte så mycket förra veckan...för det var bara riktigt skola för mig måndag och onsdag för på tisdagar jobbar ju jag (men då var jag hemma också), på torsdagen var det mösspåtagning och på fredagen var vi lediga, så en dag skulle nog inte skada. Kanske går på sånglektionen, ensemblen och gemun och sen kanske jag drar hem, beror alldeles på hur jag mår!

Jaja. Vi får helt enkelt se hur det blir med denna dag.
Hoppas ni får en fin dag =), även fast det är ett riktigt skitväder ute i dag! (usch)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh vilken fin bild! Vädret till trots, ser ut som en tavla. Muss muss storasyster

2009-05-04 @ 08:10:16
Postat av: Emma

Svar till syrran; Åh tack :D, ska nog framkalla några kort nu som jag tagit! =)

2009-05-04 @ 18:34:17
URL: http://bobw.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback