090515

Hej allihopa!

Hur är det med er? Hoppas allt är bra...
Själv mår jag fortfarande inte bra...det är galet. Jag är så trött så jag kan sova dygnet runt. Igår sov jag till klockan 23:30-07:30 och när jag kom hem sov jag från 11-17:30 och jag var ändå helt död. Något stämmer liksom inte, men jag hoppas att jag får svar på det snart!

Nu sitter jag på jobbet. Det är väldigt lugnt (nästan lite tråkigt) så jag sitter här och tänkte nu gå runt och kolla om saker behövs fyllas på och allt sånt där, annars sätter jag mig nog och läser lite i min engelskabok som jag ligger typ 250 sidor efter i...

Vi hörs senare! Ha en fin dag =)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback