Båtresa

Tänkte bara säga att imorgon ska jag åka båt med min familj. Vet inte om jag kommer kunna njuta av det särskilt mycket, kommer nog sova hela resan känns det som...men man kan inte bara boka av det sådär, det kostar ju en del. Ska i alla fall bara ta det lugnt och hoppas att jag mår i alla fall lite bättre imorgon. Och jag åker ju inte med värsta partygänget, målet med resan är avkoppling och att få umgås, det räcker för mig =). Ska inte ens ta med mig finkläder.

Men det blir inget bloggande imorgon, om jag inte orkar skriva något på dagen.
Puss på er!

För övrigt sitter min mamma och skriker till Hockey-VM på TV...haha!
Det är ju SVERIGE som spelar ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det så skojigt nu och koppla av ordentligt, vi tar hand om gåbbarna, det ska bli kul!!!

Vi hämtar er imorgon så slipper ni släpa på bussen.



Massor m pussar och kramar Stora L

2009-05-08 @ 11:31:46
Postat av: Linda

Ha det så skojigt nu och koppla av ordentligt, vi tar hand om gåbbarna, det ska bli kul!!!

Vi hämtar er imorgon så slipper ni släpa på bussen.



Massor m pussar och kramar Stora L

2009-05-08 @ 11:37:06

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback