Det finns så PATETISKA (!) människor

Hittade denna bild nedanför på facebook. Alltså, jag kan inte göra annat än att garva! Förut hade jag blivit arg eftersom jag tycker om TH, men nu skrattar jag bara åt det, för människorna som ägnar tid åt att visa världen att de hatar Tokio Hotel eller någon annan grupp/artist är ju bara så sorgliga. Att de ens lägger ner tid på att ladda ner en bild på gruppen/artisten, skapar en grupp på facebook, gör "reklam" för gruppen och slår vad om att de kan få en miljon medlemmar? Alltså, jag tycker synd om dessa människor, haha!

Jag säger bara, Tokio Hotel ftw!


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

men seriöst, dne är jäklit meningslös iaf xD

2009-05-10 @ 17:13:22
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback