Inget mer jobb...

 Allt bra med er? Jag mår okej, sjukt galet trött bara. Gick på två lektioner imorse och sen så åkte jag hem och sov i några timmar för att jag bara kände mig svimfärdig av trötthet. Fick sen skjuts av mamma tillbaka till skolan för att vi i tvåan skulle ha konsert. Den gick jättebra och we rocked! :D. Synd bara att jag verkligen inte orkade stanna kvar för att kolla på de andra...men men, min lärare godkände det eftersom han vet att jag inte mått bra på sistone.
Fick veta i dag av syrran min att jag inte har något jobb kvar. Tog det ganska bra men det känns mer och mer tråkigt nu. Vad ska jag göra nu då på tisdagar och fredagar? Bara vara ledig? Det känns inte bra. Och det är nästan försent att hitta ett somarjobb. Dessutom har jag ju inget plugg nu eftersom jag lämnade in ALLA mina tre arbeten i dag, i tid också, helt fantastiskt! Känns otroligt bra att jag kämpat med de nu så intensivt och så ger det resultat! Men samtidigt, hur var det? Man ska inte ropa hej förns man är över bäcken, eller?... jag ska försöka att hitta något nytt jobb, kan ju inte bara ge upp! Men det kommer sällan bli lika bra som det jag hade, trivdes otroligt bra där! Så det är jättetråkigt. Det var mysigt att jobba med syrran också. Men syrran, du gjorde allt du kunde och det är jag tacksam för! Jag älskar dig! ♥

Har precis avslutat ett mycket trevligt samtal med Danne och nu ska jag gå och lägga mig. Morgondagens planer är att sova till 11 och sen städa. Måste hinna ringa Tele2 också.

Det blir bra. Allt löser sig! ...

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: bea

Ta det lugnt vännen. det kommer fler jobbmöjligheter! :)

Don't you worrie! PUSS <3

2009-05-26 @ 11:07:13
URL: http://browneyed.webblogg.se/
Postat av: Linda

Du förtjänar verkligen att få ett bra jobb, för du är superduktig! Jag håller ögonen öppna =). Det är vår förlust att du inet är kvar. Älskar dig, du är bäst!! Muss muss stora L

2009-05-28 @ 12:50:11
URL: http://bobw.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback