Jag är en filmfreak!

Vaknade imorse av att det kändes som att jag svalde rakblad. Inte kul! Jag har inte tid att vara sjuk nu eftersom att jag var sjuk hela förra veckan och säkert har kommit efter massor redan. Har dessutom pluggvecka kommande veckan eftersom jag som vanligt är ute i sista minuten med skolarbeten. Ska göra två stora inlämningsarbeten tills nästa vecka, jag fattar inte hur jag ska hinna (!).

Köpte i alla fall tre nya filmer idag; Vacancy, Utan Spår och The Incredible Hulk (som jag inte ens sett men många säger att den är bra). Blir nog till att kolla på en utav dom innan OTH börjar ikväll =). Ska platta håret också tänkte jag och kanske städa lite, om jag orkar...lär ju inte bli av om jag känner efter hur jag mår...fy sjutton.


Till er

Pussar!





 


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback