Jag tänkte plugga, men det sket sig!

God eftermiddag!

Att jag inte mår bra, drar med sig att jag inte orkar med bloggen. Har ingen ork eller lust heller för den delen. Men det kommer säkert. Men så länge får ni ursäkta att jag är tråkig här i bloggen...

Angående ESC i går kväll, jag blev superglad! Helt rätt låt vann, utan tvekan. Hur glad blir man inte av denna störsköna, "konstiga" melodi och den supercharmiga norsken som har ett leende som gör att man själv sitter och småler i soffan. Jag säger bara en sak: NÖRGE FOR THE WIN!

I'm in love...




Helt underbart! =). Text och musik har han skrivit själv också, vilken känsla för honom!

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback