Lista

Lista ifylld av Emma =)


1. Hur bor du?
I ett radhus med mina föräldrar och mina två hundar ♥

2. Vad är din favoritefterrätt?

Oj, jag vet inte...tror en hederlig chokladboll och en latte...mums!


3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?

...förmodligen att göra alla människor goda.

4. Hemmafest eller utgång?

Beror alldeles på vilket humör jag är på, men jag gillar att vara hemma, så hemmafest blir det nog =)

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?

Nej

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?

Nej, inte denna månaden :P

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?

Har köpt lite presenter på båten och det är ju alltid kul! =)
 
8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?

Älskade spindeln Rocky ^^

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?

Jag går inriktning sång

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?

Artist, eller en känd fotograf =) 


11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?

Jag försöker se framåt men lär av att blicka bakåt

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?

Kollar inte på SATC, men de som gör det säger att Charlotte är minst sexfixerad och Carrie (stavning?) är den som tänker mest och så...så jag är väl en blanding av dom två, haha :P

13. Har du gått på en blind-date nångång?

Nope, skulle nog inte våga det...

14. Har du eller har du haft ett smeknamn?

Haha, jag fick namnet Idol-Emma av Ljungby pojkarna jag träffade där ^^

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?

Joshua Radin - I'd Rather Be With You, grym!

16. Pratar du i sömnen?

Det händer ibland, men bara någon gång om året typ :P

17. Vad hade du helst velat få i present?

SONY A350! ♥  (systemkamera), eller bidrag till den :P


18. Är du ärlig när du bloggar?

Ja, absolut =)


19. Har du vunnit pengar någongång?

Jag vann 52kr på båten! Fast det gills kanske inte...:P


20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Självklart (!) vill jag ha barn! Vill helst ha tvillingar, en utav varje men det lär nog inte bli så, haha :P. Det spelar ju egentligen ingen roll för bara barnet mår bra och så =). Men 2-3 barn kanske, maybe even 4? ^^


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback