Utvalda bilder från resan =)



♥ Jag och Lina =) (hon vill inte vara med på bild så jag får respektera det!)



Oxfilé (mums!) med wokade eller stekta (kommer inte ihåg) rotfrukter =)



♥ Pappa och jag spelade, vi vann of course ;)




♥ Fina blommor, utsikt och väder påväg hem vid lunchen =)



♥ Lina köpte coola brillorna (dyra! annars hade jag också köpt dom, lätt!), min färg och allt ;)



♥ Lunchen, bästa lunchen på länge!



♥ Självklart fotade jag hela tiden alla möjliga saker. Finns inte något bättre än att fota! Jag verkligen längtar tills jag har en systemkamera i min hand. SONY...min lilla älskling! ♥

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback