liten bloggpaus.

Hej, Emma här.


Tänkte säga att jag inte kommer att vara särskilt aktiv i bloggen nu, min hälsa är inte bra alls och jag måste nog gå till läkaren redan imorgon för att kolla om jag möjligtvis har B12-brist.  Ringde nämligen vårdguiden och de tyckte inte att det lät bra när jag förklarade symptomen och så. När jag mår bättre lovar jag att jag skriver! Kanske blir ett och annat inlägg ändå, men inte alls lika aktiv som jag brukar!


PUSS på er!

När jag mår såhär bra igen då nu, då kommer jag igen! =)



Kommentarer
Postat av: Liene

sv: kul att du tyckte det:D



hoppas du snart mår bättre!

2009-05-06 @ 06:39:50
URL: http://lienes.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback