Lördag

Vaknade klockan 12:39 i dag, hade lätt kunnat sova fortfarande, fy sjutton vad jag är trött! Konstigt, med tanke på att jag somnade klockan tre igår natt...hehe. Mia (min näst äldsta syrra) och hennes kille var här till sent och då kändes det som att jag inte bara kunde gå och lägga mig. Somnade dock på golvet några gånger men blev väckt flera gånger av Marcus som gjorde missyckade försök att kittla mig, haha. Jag är inte kittlig och det tyckte han var otroligt tråkigt.
Beatrice kommer snart över och då ska vi nog kolla på film. Senare ikväll blir det till att äta middag hos syrran =). Vi ska grilla, igen, det ska bli mysigt! =)

Ska nog hoppa in i duschen en snabbis nu och sen mysa med Bea =).
Kram!


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback