Påväg att bli sjuk?

Hej på er,

ledsen att bloggen får lida nu. Men jag vaknade med grymt ont i halsen imorse. Jag vaknar ganska ofta med ont i halsen, men imorse kände jag att detta inte kommer att släppa, så idag har varit en rätt lugn dag för mig. Jag hade tänkt att plugga, men nej, jag kände att jag inte skulle orkat det så jag degade i solen med min älskling Beatrice ♥. På kvällen gick jag och mamsen till min syster som bor längre ner på gatan och där åt vi supergod middag! Sen så gick jag hem hit igen och sen kom Bea och nu har vi bara myst en massa, kollat på "The Hitcher" (som jag sett typ tre, fyra gånger) och nu tänkte jag göra mig iordning för sängen =).

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback