Plugg, plugg, plugg = mitt liv just nu...

Gosh.

Jag hinner inte med bloggen! Jag hinner knappt med mitt eget liv för det enda jag gör är att plugga och sova.
Imorgon har jag ett stort prov på imperialismen + första världskriget så jag känner mig "lite" stressad. Kommer bli en natt fylld av plugg och...plugg. Sitter osminkad och är faktiskt väldigt fokuserad även om min hjärna, kropp och framför allt ögonlock säger "SOV MÄNNISKA DU BEHÖVER DET!"...men just nu kan jag inte lyda. Har fått mycket hjälp av Jocke, så sjukt snällt! =), ibland hittar man guldkorn till vänner, och det har jag verkligen gjort när det kommer till Jocke, han har ett hjärta av guld!

Åter till pluggandet. Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen. Är rädd att det inte blir så mycket bättre nu denna vecka heller. Har så sjukt mycket att göra. Jag badar i stora arbeten.

känner mig otroligt snygg just nu. oh ja.
puss och godnatt (för er som ska sova nu).

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback