Resan...

... var helt fantastisk. Vad mysigt det var. Stackars Jonathan hade feber men var på bra humör ändå.
Alla som åkte kände att dem ville ha en dag till.

Så det var massor med prat, god mat, gott att dircka.

På taxfreen gjorde vi riktiga fynd. Vi köpte massor med gott att dricka i alla fall. Vi älskar att blanda drinkar så en massa tillbehör blev det. ;) Midori, Malibu, Vodka Vanilj, Bananlikör, Bailys.

Tips på en god drink som jag faktiskt själv kommit på är "vuxenoboy" Clatshigt namn eller hur ;P

2 delar Bailys
2 Delar bananlikör
Fyll på med mjölk
En isbit

* MUMS *

Och det bästa av allt, jag är kär. En nyförälskelse med fjärilar i magen och allt... jag har...
KÖPT ETT BORSTSET... Jag verkligen älskar det. Tack Emma, för att du var så uppmärksam som hittade det. 300 kronor kostade dem och jag var skeptisk, MYCKET, skeptisk. Dem är så bra. Har inte släppt någonting. Och dem ger ett jämt och fint resultat. Underbart!



Vi hörs sen!

// L

Kommentarer
Postat av: LINETTEBOSTRÖM

asfin header :D!



har frågestund i bloggen, ställ gärna frågor :)!

2009-05-13 @ 16:37:40
URL: http://givemeliinette.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback