Linas lista.

Lista ifylld av Lina =)


1. Hur bor du?
I lägenhet med min underbara Jonathan

2. Vad är din favoritefterrätt?

Morotskaka med en cafe latte till (mina vänner vet. Haha)


3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?

Bota sjukdom

4. Hemmafest eller utgång?

Hemmafest

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?

Öööö, ljudböcker?

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?

Ja, ramlade i rulltrappan framför Adam strömstedt (vilket var pinsamt som 14-åring :P) Annars får jag leva med att vara blondin i en brunetts kropp.

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?

JAAA, vi ska ju åka båt. Uppdatera barskåpet och makeupväskan.
 
8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?

"Vår" (pappas) äckliga fågelspindel. Den är fin så länge den är i sin bur.. Bläää

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?

Hälsopedagogisk linje

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?

Makeupartist eller stylist ala rachel Zoe (fast utan hetsbantningen) Eller en förebild bara.


11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?

Hmmm, jag ser framåt med drar lärdom av det som varit.

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?

Ööö, SATC??? Har aldrig varit intresserad...

13. Har du gått på en blind-date nångång?

Nej, verkligen inte! Skulle aldrig falla mig in.

14. Har du eller har du haft ett smeknamn?

Jag kallas ibland för LA. Antar det är för att jag dansar?!


15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?

Afrojack - african latin lovers. (Housemusic, i love it!!!)


16. Pratar du i sömnen?

Nää, tror inte det.

17. Vad hade du helst velat få i present?

En makeupväska som finns på Make Up Store.


18. Är du ärlig när du bloggar?

Ja, verkligen!


19. Har du vunnit pengar någongång?

Nej!


20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Jag vill ha två eller 3 barn. Om man får önska skulle jag vilja ha en liten kille först som skulle skydda sin lillasyster som nummer två. Spelar ingen roll, bara jag får glada och välmående barn.

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback