Wall-E

My var här igår och så kollade vi på film, det var jättemys även om jag var skittrött så jag knappt orkade hålla ögonen öppna, men ändå! =). Vi kollade på Wall-E, som för övrigt var en utav de bästa animerade filmerna jag sett, jag är allvarlig. Den var så otroligt bra, fin, gullig och jag blev nerkärad i Wall-E på en gång, fy sjuttsingen vad söt han var! Han måste ju vara den sötaste "skrothögen" någonsin! Genialisk film om jag tänker efter...ett måste för alla som gillar animerade filmer! Efter filmen var vi så trötta att vi garvade åt allt som sades. Vi kom bland annat fram till att det finns människor. Och sen finns det cyklister. Och att det är för många av båda dom. Lite så, och det skrattade vi åt må ni tro!

Nu ska jag verkligen försöka att plugga lite grann.
Hej så länge!



Förresten. Jag tror Norge vinner ikväll i ESC!
Deras låt är galet bra och den sätter sig på hjärnan!!!! :D

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback