Dags för beautysleep

Har suttit och kollat på Tokio Hotel's nya video Automatisch 10 gånger i rad nu. Minst. Kanske dags att släppa det och tänka på refrängen som man brukar säga, höhö ;).

Vad jag tycker om videon? Låt oss säga såhär; Skittråkigt att de inte filmar och lägger mer fokus på Gustaf (trummisen) och Georg (basisten) - för utan dom, inget Tokio Hotel - annars är den otroligt häftig! Den är annorlunda (inte bara för att vara Tokio Hotel, utan också en helt annorlunda video än jag någonsin sett) :). Bill är otroligt (!!!) snygg och kläderna han har på sig är så egna och så coola. Over all - it rocks! Låten hamnar absolut bland mina favoriter med TH. Känns som att jag skulle kunna lyssna på den over and over and over, precis som jag gjorde med "monsoon", "spring nicht" "wo sind eure hände" och "ich bin nicht ich" under 1½ år när jag upptäckt dom, haha - de spelades dygnet runt i mina hörlurar!

Här är videon;


Godnatt :)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback