(irriterat inlägg, bör läsas ändå!) "Jag ska aldrig retas med dig igen om jag får den"...

...det sa en kille från min skola (nämner inga namn) på Msn. Han har trackat mig för att jag gillar Tokio Hotel då och då, och även om jag inte bryr mig - jag står för att jag tycker om dom - så tycker jag att det är ett så omoget beteende, blir bara irriterad på att småpöjksen som håller på så inte kan växa upp någon gång! Och så loggar han in på msn (han skriver aldrig till mig annars, pratar knappt längre i skolan) och skriver "hey kompis (a) haha" för att han behöver en låt. Han undrar om jag har den och kan skicka den till honom. Snäll som jag är hjälper jag honom med det, eftersom jag hade låten på datorn.

Då skriver han detta som även står i rubriken till mig (innan jag sagt att jag ska skicka den); "Jag ska aldrig retas med dig igen om jag får den". SOM OM JAG BRYR MIG?  Kära någon. Varför kan folk inte bara ta sig i kragen, lära sig vad ordet respekt betyder och innebär och hur man faktiskt kan visa andra människor respekt, ta en kurs i vanligt vett och bara växa upp? Vissa människor borde få en örfil!

Ni där ute - om ni är någon utav de som trackar ner på andra
pga deras klädstil, musikssmak/stil, utseende eller vad det kan handla om. Ni som mobbas - tänk er för! Och sluta upp med ett sådant omoget beteende! INTE OKEJ!


TOKIO HOTEL - LOVE TO YOU!


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback