MJ - THIS IS IT! *sadface*

Den 28 Oktober har filmen om MJ premiär...om hans sista tid i livet och hans förberedelser och träning inför den kommande comebacken han aldrig fick chans att avsluta...eller påbörja för den delen. Jag ska inte skriva mer, för jag blir så känslomässigt överflödig när jag skriver om MJ. Han var...och är...och förblir bäst!

Jag ska i alla fall gå och se denna på bio på premiärdagen! klart. Vem följer med och gråter tillsammans med mig?


Jag tror den är riktigt, riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: siss

JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Såklart!!!! Och Janets tribute på VMA. it killed... WOW..Love u! Puss <3

2009-09-16 @ 12:45:36

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback