Friday!

God morgon!

Här har ni en som varit vaken sen klockan 07:30 och uppe sen 08:00...japp jag är trött kan jag säga! Vaknade av att Elliot kräktes, lilla vännen alltså =(, vi tror att han är allergisk mot penicillinet, vilket absolut inte är bra...alltid ska något bli fel! Suck på det säger jag!

Vad ska ni göra i dag?! =). Själv ska jag gå ut med vovvarna nu, sen ska jag och mamma kolla på "Australia" och sen ska jag nog träffa Bea ikväll och bara ta det lugnt! Det blir bra det, är ju som sagt inte på topp och då är det bästa jag kan göra att take it easy, vilket jag inte är så bra på x).

Nu måste hundarna ut =), vi hörs sen!
Och ni, GLÖM INTE TÄVLINGEN! =), där ni kan vinna ett par pumps värda 700kr, så var med vet jag! =)

Hawk Nelson - Ancient History


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback